• Audi Q8
  • Fascinacija
  • Tehnika
  • Eksterijer
  • Interijer
  • Koncept rukovanja i infotainment sistem
MRM Mostar
  • A1
    A1 Sportback
    A1 Sportback
     

    Prosječna potrošnja goriva: 5,8-3,4 l/100 km
    CO2-emisije kombinirano: 134-91 g/km

    Na A1 Sportback
    Konfigurator
  • A3
    A3 Sportback 2020
    A3 Limousine 2020
    A3 Sportback 2020
     

    Prosječna potrošnja goriva:  3,9-5,3  l/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 99-121 g/km

    Na A3 Sportback
    Konfigurator
    A3 Limousine 2020
     

    Prosječna potrošnja goriva:  3,8-5,2  l/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 97-119 g/km

    Na A3 Limousine
    Konfigurator
  • A4
    A4 Limousine 2019
    A4 Avant 2019
    A4 Limousine 2019
     

    Prosječna potrošnja goriva kombinirano*: 4,9-6,8 l/100 km

    CO2-emisija kombinirano*: 125-155 g/km

     

    Na A4 Limousine 2019
    A4 Avant 2019
     

    Prosječna potrošnja goriva kombinirano*: 5,0 - 6,9 l/100 km
    CO₂-emisija kombinirano*: 128-157 g/km

    Na A4 Avant 2019
  • A5
    A5 Coupé
    A5 Sportback
    A5 Coupé
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,5-4,2 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 174-109 g/km

    Na A5 Coupé
    Konfigurator
    A5 Sportback
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,6-4,2 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 177-109 g/km.

    Na A5 Sportback
    Konfigurator
  • A6
    Novi A6 Limousine
    Novi A6 Avant
    A6 allroad quattro
    Novi A6 Limousine
     

    Prosječna potrošnja: 5,5-7,1 l/100 km

    CO2-emisije: 142-161 g/km

    na Novi A6 Limousine
    Konfigurator
    Novi A6 Avant
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,9 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 184 g/km

    Na novi A6 Avant
    Konfigurator
    A6 allroad quattro
     

    Prosječna potrošnja goriva: 8,0-5,6 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 185-149 g/km

    Na A6 allroad quattro
    Konfigurator
  • A7
    A7 Sportback
    A7 Sportback
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,6-4,7 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 176-122 g/km

    Na A7 Sportback
    Konfigurator
  • A8
    A8
    A8
     

    Prosječna potrošnja goriva: 8,9-5,7 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 206-146 g/km

    Na novi A8
    Konfigurator
  • Q2
    Q2
    Q2
     

    Prosječna potrošnja goriva: 4,4-5,7 l/100km
    CO2-emisije kombinirano: 114-130 g/km

    Na Q2
    Konfigurator
  • Q3
    Novi Q3
    Novi Q3
     

    Prosječna potrošnja goriva: 4,5-5,8 l/100km
    CO₂-emisije, kombinirano: 119-136 g/km

    Na Q3
    Konfigurator
  • Q5
    Novi Q5 2021
    Novi Q5 Sportback 2021
    Novi Q5 2021
     

    Prosječna potrošnja: 4,7-7,5 l/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 123-181 g/km

    Na Q5
    Konfigurator
    Novi Q5 Sportback 2021
     

    Potrošnja goriva kombinirano: 5,3-7,6 l/100 km
    CO₂-emisija kombinirano: 140-182 g/km

    Na Q5 Sportback 2021
    Konfiguriši
  • Q7
    Q7
    SQ7 TDI
    Q7
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,7-5,7 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 179-149 g/km

    Na Q7
    Konfigurator
    SQ7 TDI
     
    Na SQ7 TDI
  • Q8
    Q8
    Q8
     

    Napomena: Ovaj se model još uvijek ne može konfigurirati.

    Na Q8
  • TT
    TT Coupé
    TT Coupé
     

    Prosječna potrošnja goriva: 6,4-4,2 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 149-110 g/km

    Na TT Coupé
    Konfigurator
  • Pretraga
  • Home
  • Novosti
    • Aktuelno
    • Audi magazin
  • Modeli
    • Svi modeli
    • Online rezervacija-Modeli
    • Audi connect usluge
    • Audi connect
    • Infotainment & Komunikacije
  • Servis
    • Audi Servis
    • Audi Originalni dijelovi
    • Audi dodatna oprema
    • Servisne mjere
    • Garancije
  • Rabljena vozila
    • Das WeltAuto
    • Potvrda o tehničkoj provjeri
  • Svijet doživljaja
    • quattro
    • Audi City
    • Audi Sport
    • Elektro mobilnost
  • Finansiranje
    • Finansiranje
  • Kompanija
    • Audi u Bosni i Hercegovini
    • Istorija
    • Podaci o tvornicama
MRM Mostar
Izbornik
Modeli
Q8
Q8
Q8
  • Home
  • Q8
  • Q8
  • Fascinacija
    Fascinacija
    Tehnika
    Eksterijer
    Interijer
    Koncept rukovanja i infotainment sistem
  • Audi Q8
  • Fascinacija
  • Tehnika
  • Eksterijer
  • Interijer
  • Koncept rukovanja i infotainment sistem

Novo lice Q-porodice: Audi Q8

Impresivan dizajn, revolucionarna tehnika i umjetnost ispunjavanja najviših zahtjeva - novi Audi Q8 objedinjuje sve za što ova marka slovi. Njegov sportski nastup podsjeća na prvi model quattro i istovremeno je jasno usmjeren prema budućnosti s novom Singleframe rešetkom u osmerokutnom dizajnu. Unutrašnjost SUV coupéa s četiri vrata krasi karakter loungea: prostranost, luksuz i vrhunska umreženost. Inteligentni sustavi rukovanja i tehnološki napredna navigacija uvode ga u digitalno doba, od sustava MMI touch response sve do upravljanja govornim naredbama. Vozni postroj i pogon k tomu posreduju agilnu suverenost - kada je potrebno čak i izvan asfaltiranih cesta.

Napomena: ovaj se model još ne može konfigurirati.

Istaknute karakteristike Audija Q8

Novi izražaj: vanjski dizajn

Audi Q8 predstavlja novo lice Q-obitelji s dojmljivom Singleframe rešetkom u osmerokutnom dizajnu. Rešetka hladnjaka koja djeluje snažno uspravna je i naglašava samopouzdani izgled vozila zahvaljujući kombinaciji sa spojlerom izvučenim prema naprijed i velikim, markantno konturiranim otvorima za zrak. Elegantno padajuća linija krova nadovezuje se na blago nagnute D stupove i oslanja na quattro izbočine iznad kućišta kotača, u kojima su smješteni veliki kotači veličine do 22". Kontinuiranu svjetlosnu traku na stražnjem dijelu vozila krase crne pozadinske površine.

Više o vanjskom dizajnu

Sportski doživljaj vožnje:
vozna dinamika

U Audiju Q8 uvijek ćete putovati sportski, dinamično i učinkovito: njegov središnji diferencijal s isključivo mehaničkim djelovanjem serijski usmjerava sile na prednju i stražnju osovinu u omjeru od 40 : 60. Po potrebi će veći dio sila usmjeriti na osovinu s boljom trakcijom. Osim serijskoga progresivnog upravljača, čiji prijenosni omjer postaje izravniji što je kut upravljača veći, Audi opcijski također nudi upravljanje svim kotačima. Ono može zakrenuti stražnje kotače do 5 stupnjeva - u suprotnom smjeru pri niskim brzinama u svrhu povećanja agilnosti, a u jednakom smjeru u svrhu povećanja stabilnosti pri visokim brzinama. A to će, zahvaljujući novoj djelomično hibridnoj tehnologiji (MHEV), također biti posebno učinkovito.

Više o dinamici vožnje

Jasnoća je nova premium kategorija:
unutrašnjost

Uđite i osjećajte se dobro. Audi Q8 nudi izdašan osjećaj prostranosti u kategoriji SUV coupéa zahvaljujući svojoj širini od dva metra. Reducirani, otmjeni dizajn, po želji dostupna individualna konturna sjedala s funkcijom masaže i prozračivanja, komforni automatski klima uređaj s 4 zone te paket kvalitete zrakate dodatno naglašavaju elegantni ambijent.

Više o unutrašnjosti

Inteligentna umreženost

Audi Q8 serijski je opremljen vrhunskim infotainment sustavom MMI navigacijskim sustavom plus. On integrira modul za prijenos podataka Audi connect, tehnologiju Standard LTE Advanced i Wi-Fi hotspot. Online usluge Audi connect upotpunjuju prediktivno planiranje ruta. Inovativno upravljanje govornim naredbama omogućuje sigurno i brzo pozivanje brojnih funkcija preko upravljača. Tako će se Audi Q8 pretvoriti u inteligentnog sugovornika.

Više o konceptu rukovanja i infotainment sustavu

Ambijentalno osvjetljenje

Opcijsko konturno osvjetljenje u tami reproducira markantne linije dizajna u unutrašnjosti i pruža pozadinsko osvjetljenje trodimenzionalnom, laserski graviranom amblemu quattro iznad pretinca za rukavice - primjer za ljubav prema detaljima marke Audi.

Identitet: svjetlo

Kod novog Audija Q8 cestu serijski osvjetljavaju LED glavna svjetla, a po želji je dostupna i HD Matrix LED tehnologija. Za po želji dostupan vizualni doživljaj još prije ulaska u vozilo možete aplikacijom myAudi aktivirati brojne funkcije svjetala preko kompatibilnog smartphonea te ih tako doživjeti i izvana.

Bistrina: svjetlosna tehnologija

U novom Audiju Q8 cestu će serijski osvjetljavati LED glavna svjetla. Po želji dostupna HD Matrix LED glavna svjetla omogućuju preciznije osvjetljavanje ceste s još većom rezolucijom. Vozila koja dolaze iz suprotnog smjera i vozila ispred prepoznaju se unutar ograničenja sustava i maskiraju tako da se druga područja između i pokraj njih i dalje potpuno osvjetljavaju. Aktivna i dinamična raspodjela svjetla postižu se kako u području kratkih svjetala tako i pomoću dugih svjetala bez mehaničkih komponenti, i to dodatnim uključivanjem i isključivanjem pojedinih svjetlosnih segmenata. Time se poboljšava ne samo osvjetljavanje kolnika, već se k tomu osigurava viši stupanj sigurnosti i udobnosti. Razdvajanje između konvencionalnog kratkog svjetla i dugog svjetla gotovo ne postoji.

Veća sigurnost

Bez obzira na to je li riječ o ulasku u parkirno mjesto, gradskoj vožnji ili vožnji dugačkim dionicama - Audi Q8 podržava vozača u brojnim situacijama. Među njih se, između ostalog, ubrajaju adaptive cruise control, crossing assist, lane change warning, upozorenje pri promjeni voznog traka, upozorenje na rubnik i kamere za snimanje okoline. Iza svih ovih značajki krije se centralni upravljački uređaj za sustave potpore za vozača. On permanentno izračunava diferenciranu reprodukciju okoline i tako upravlja sustavima potpore. Podatke za to dobiva - ovisno o opremi - preko do pet radarskih senzora, šest kamera, dvanaest ultrazvučnih senzora i laserskog skenera. Prema najavama će početkom 2019. godine na raspolaganju također stajati vrlo inovativne potpore poput sustava Audi Remote ParkPilot i potpore za parkiranje u garaži.*

Spoj tradicije i inovacije

Posljednji pogled na stražnji dio vozila novog Audija Q8 iznova potvrđuje prvi dojam: ovaj SUV coupé uspijeva svoju prisutnost održati nenametljivom zahvaljujući decentnim linijama i jasnim konturama koje istovremeno simboliziraju kvalitetu i dinamiku. Impresivan dizajn sa svojstvima prvog Audijeva modela quattro. Novi Audi Q8.

* Ovdje opisani sustavi potpore odnosno automatizirane tehnologije još se djelomično razvijaju i nisu dostupni u serijski proizvedenim vozilima. Pilotirana/automatizirana vožnja u većini zemalja trenutačno nije pravno dopuštena za primjenu u javnomu cestovnom prometu. Uvažite k tomu da sustavi potpore vozača tijekom vožnje mogu podržavati samo unutar dotičnih ograničenja sustava. Odgovornost i obraćanje potrebne pozornosti tijekom vožnje uvijek su u nadležnosti vozača.

Audi novosti
Aktuelnosti
Informacije za kupce
Das WeltAuto
Servis & Oprema
Audi garancije
Finansiranje
Inovacije
Audi Sport
Audi connect
Infotainment i Komunikacija
Audi Bosna i Hercegovina
Audi u Bosni i Hercegovini
Istorija
Informacije o tvornicama
  • Konfigurator
  • Testne vožnje
  • Kontakt
  • Odmah isporučiva vozila
  • Testne vožnje
  • Isporuka odmah
  • Impressum
  • Zaštita podataka
  • Copyright
  • Pronađite Audi Partnera

© 2020. Audi BH. Sva prava pridržana