• Audi Q2
  • Pregled
  • Tehnologije
  • Eksterijer
  • Interijer
  • Oprema
  • Katalog
  • Cijene
  • Motori i Pogon
  • Dimenzije
  • A1
    A1 Sportback
    A1 Sportback
     

    Prosječna potrošnja goriva: 5,8-3,4 l/100 km
    CO2-emisije kombinirano: 134-91 g/km

    Na A1 Sportback
    Konfigurator
  • A3
    A3 Sportback 2020
    A3 Limousine 2020
    A3 Sportback 2020
     

    Prosječna potrošnja goriva:  3,9-5,3  l/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 99-121 g/km

    Na A3 Sportback
    Konfigurator
    A3 Limousine 2020
     

    Prosječna potrošnja goriva:  3,8-5,2  l/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 97-119 g/km

    Na A3 Limousine
    Konfigurator
  • A4
    A4 Limousine 2019
    A4 Avant 2019
    A4 Limousine 2019
     

    Prosječna potrošnja goriva kombinirano*: 4,9-6,8 l/100 km

    CO2-emisija kombinirano*: 125-155 g/km

     

    Na A4 Limousine 2019
    A4 Avant 2019
     

    Prosječna potrošnja goriva kombinirano*: 5,0 - 6,9 l/100 km
    CO₂-emisija kombinirano*: 128-157 g/km

    Na A4 Avant 2019
  • A5
    A5 Coupé
    A5 Sportback
    A5 Coupé
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,5-4,2 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 174-109 g/km

    Na A5 Coupé
    Konfigurator
    A5 Sportback
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,6-4,2 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 177-109 g/km.

    Na A5 Sportback
    Konfigurator
  • A6
    Novi A6 Limousine
    A6 Avant
    A6 allroad quattro
    Novi A6 Limousine
     

    Prosječna potrošnja: 5,5-7,1 l/100 km

    CO2-emisije: 142-161 g/km

    na Novi A6 Limousine
    Konfigurator
    A6 Avant
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,9 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 184 g/km

    Na novi A6 Avant
    Konfigurator
    A6 allroad quattro
     

    Prosječna potrošnja goriva: 8,0-5,6 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 185-149 g/km

    Na A6 allroad quattro
    Konfigurator
  • A7
    A7 Sportback
    A7 Sportback
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,6-4,7 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 176-122 g/km

    Na A7 Sportback
    Konfigurator
  • A8
    A8
    A8
     

    Prosječna potrošnja goriva: 8,9-5,7 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 206-146 g/km

    Na novi A8
    Konfigurator
  • Q2
    Q2
    Q2
     

    Prosječna potrošnja goriva: 4,4-5,7 l/100km
    CO2-emisije kombinirano: 114-130 g/km

    Na Q2
    Konfigurator
  • Q3
    Novi Q3
    Novi Q3
     

    Prosječna potrošnja goriva: 4,5-5,8 l/100km
    CO₂-emisije, kombinirano: 119-136 g/km

    Na Q3
    Konfigurator
  • Q4
    Audi Q4 e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
    Audi Q4 e-tron
     

    Prosječna potrošnja energije: 16,8-17,4 kWh/100km
    CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km

    Na Q4 e-tron
    Audi Q4 Sportback e-tron
     

    Prosječna potrošnja energije: 15,6-17,9 kWh/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km

    Na Q4 Sportback e-tron
  • Q5
    Novi Q5 2021
    Novi Q5 Sportback 2021
    Novi Q5 2021
     

    Prosječna potrošnja: 4,7-7,5 l/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 123-181 g/km

    Na Q5
    Konfigurator
    Novi Q5 Sportback 2021
     

    Potrošnja goriva kombinirano: 5,3-7,6 l/100 km
    CO₂-emisija kombinirano: 140-182 g/km

    Na Q5 Sportback 2021
    Konfiguriši
  • Q7
    Q7
    SQ7 TDI
    Q7
     

    Prosječna potrošnja goriva: 7,7-5,7 l/100 km

    CO2-emisije kombinirano: 179-149 g/km

    Na Q7
    Konfigurator
    SQ7 TDI
     
    Na SQ7 TDI
  • Q8
    Q8
    Q8
     

    Prosječna potrošnja goriva: 8,2 l/100km
    CO₂-emisije, kombinirano: 214-215 g/km

    Na Q8
  • R8
    R8 Coupé
    R8 Coupé
     
  • e-tron
    e-tron
    e-tron
     

    Napomena: Ovaj se model još uvijek ne može konfigurirati. 

    Na e-tron
  • e-tron GT
    e-tron GT quattro
    RS e-tron GT
    e-tron GT quattro
     

    Prosječna potrošnja energije: 20,3 kWh/100km

    CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km

    na e-tron GT quattro
    RS e-tron GT
     

    Prosječna potrošnja energije: 21,0 kWh/100km
    CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km

    na RS e-tron GT
  • Q8 e-tron
    Q8 e-tron
    Q8 e-tron
     

    Prosječna potrošnja energije: 20,3-22,1 kWh/100 km
    CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km (WLTP)

    Na Q8 e-tron
  • Pretraga
  • Home
  • Novosti
    • Aktuelno
    • Audi magazin
  • Modeli
    • Svi modeli
    • Online rezervacija-Modeli
    • Audi connect usluge
    • Audi connect
    • Infotainment & Komunikacije
  • Servis
    • Audi Servis
    • Audi Originalni dijelovi
    • Audi Originalna dodatna oprema
    • Servisne mjere
    • Garancije
    • Upravljanje otpadnim uljima
  • Rabljena vozila
    • Das WeltAuto
    • Potvrda o tehničkoj provjeri
  • Svijet doživljaja
    • quattro
    • Audi City
    • Audi Sport
    • Elektro mobilnost
  • Finansiranje
    • Finansiranje
  • Kompanija
    • Audi u Bosni i Hercegovini
    • Historija
    • Podaci o tvornicama
Izbornik
Modeli
Novi Q2
Q2
Q2
Q2
Q2
Q2
Q2
  • Home
  • Q2
  • Q2
  • Tehnologije
  • Motori i Pogon
    Motori i Pogon
    Dimenzije
  • Audi Q2
  • Pregled
  • Tehnologije
  • Eksterijer
  • Interijer
  • Oprema
  • Katalog
  • Cijene
  • Motori i Pogon
  • Dimenzije

Sportska učinkovitost: Motori Audija Q2.

Dinamika vožnje i učinkovitost idu ruku pod ruku u novome Audiju Q2. Novi SUV lansira se sa šest motora - tri benzinska i tri dizelska. Svi motori mogu se kombinirati sa 6-stepenskim ručnim mjenjačem ili 7-stepenskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke S tronic. A čak četiri agregata isporučiva su sa stalnim pogonom na sve kotače quattro.

Geslo Audija Q2 glasi: savršena kombinacija klase vozila, obujma, snage, okretnog momenta i učinkovitog ponašanja u uvjetima svakodnevne uporabe. Za apsolutnu zabavu tijekom vožnje kako u gradu tako i izvan njega.

TFSI motori u Audiju Q2

Audi TFSI motori imaju vrlo veliku kompresiju. Zbog toga je zajamčena izvanredna učinkovitost uz optimalan razvoj snage. Zahvaljujući boljim karakteristikama punjenja koje omogućuju manji obujam postiže se znatno smanjenje veličine i mase motora - uz dojmljivu dinamiku koja ostaje uvijek jednaka. Za razvoj snage koja će Vas oduševiti već u stanju mirovanja.

Sljedeći benzinski motori raspoloživi su prilikom lansiranja modela Q2 na tržište: izuzetno učinkoviti 3-cilindarski 1,0 TFSI (85 kW/116 KS), 1,4 TFSI (110 kW/150 KS) s isključivanjem cilindara COD (cylinder on demand) te snažni 2,0 TFSI (140 kW/190 KS). Za potonji je Audi razvio novi postupak izgaranja. Na taj će način ovaj 4-cilindarski motor postići prednosti potrošnje downsizing agregata prilikom rada pod djelomičnim opterećenjem, a kod većih opterećenja iskoristit će prednosti pogona s većim obujmom.

TDI motori u Audiju Q2

Audijevi TDI motori s kombinacijom izravnog ubrizgavanja i turbopunjenja također omogućuju izvanredne performanse - zahvaljujući velikom okretnom momentu u cjelokupnom području broja okretaja uz konstantan razvoj snage. Sa smanjenom emisijom štetnih plinova i uobičajeno štedljivom potrošnjom. No istovremeno oduševljujuće dinamični - kako biste iz svake ceste mogli izvući njezin puni potencijal.

Početnu inačicu među dizelskim motorima predstavlja 4-cilindarski s 1,6 litara obujma i 85 kW (116 KS) snage. Jednu razinu iznad njega smješten je bestseller 2,0 TDI u dvama stupnjevima snage - 110 kW (150 KS) i 140 kW (190 KS).

Ulazak u quattro svijet

Kod naručivanja 2,0 TDI motora sa 140 kW (190 KS) i 2,0 TFSI motora također se serijski isporučuje stalni pogon na sve kotače quattro. On je opcijski raspoloživ i za 1,4 TFSI COD te 2,0 TDI motor sa 110 kW (150 KS) - istinski primamljiv ulazak u quattro svijet. Hidraulična lamelna spojka sa svojom elektroničkom regulacijom prebacuje momente u normalnom načinu rada gotovo u potpunosti na prednje kotače, a po potrebi nestupnjevano i brzinom munje na stražnju osovinu. Pogon quattro na taj način objedinjuje kako zabavu, tako i sigurnost tijekom vožnje na jedan potpuno nov način. Upravljanje momentima ovisno o tome koji kotač ima bolji kontakt s podlogom.

 

Automatski ili ručni: izbor je Vaš

Audi za sve motore nudi 6-stupanjski ručni mjenjač i 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke S tronic. S tronic omogućuje postupke mijenjanja stupnjeva prijenosa gotovo bez prekidanja vučne sile. U obama vrhunskim motorima - 2,0 TDI i 2,0 TFSI - serijski je ugrađen taj novo razvijeni automatizirani mjenjač s dvije spojke. On oduševljava velikim omjerom između najvećeg i najmanjeg prijenosnog omjera te visokim stupnjem učinka zahvaljujući novo razvijenoj opskrbi uljem te smanjenom trenju.

Progresivni upravljač

Standardna oprema kod svih varijanti Audija Q2 je progresivni upravljač, kod kojeg je zupčasta letva ozubljena na način da prijenos varira ovisno o kutu upravljača. Ona stoga postaje izravnija kod intenzivnih okretanja kolom upravljača i čini vožnju dinamičnijom.

Audi drive select

Opcijski raspoloživi sustav dinamične vožnje Audi drive select s modusima auto, comfort, dynamic, efficiency i individual između ostalog utječe na upravljač i karakteristiku mijenjanja stupnjeva prijenosa te na opcijski raspoloživi ovjes s adaptivnom regulacijom amortizera.

Audi novosti
Aktuelnosti
Informacije za kupce
Das WeltAuto
Servis & Oprema
Audi garancije
Finansiranje
Inovacije
Audi Sport
Audi connect
Infotainment i Komunikacija
Audi Bosna i Hercegovina
Audi u Bosni i Hercegovini
Istorija
Informacije o tvornicama
  • Konfigurator
  • Testne vožnje
  • Pronađi Audi partnera
  • Kontakt
  • Odmah isporučiva vozila
  • Testne vožnje
  • Cookie Settings
  • Isporuka odmah
  • Kontakt
  • Impressum
  • Zaštita podataka Importer (Porsche BH)
  • Copyright
  • Pronađite Audi Partnera

© 2023. Audi BH. Sva prava pridržana