-
Pretraga
Sportska učinkovitost: Motori Audija Q2.
Dinamika vožnje i učinkovitost idu ruku pod ruku u novome Audiju Q2. Novi SUV lansira se sa šest motora - tri benzinska i tri dizelska. Svi motori mogu se kombinirati sa 6-stepenskim ručnim mjenjačem ili 7-stepenskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke S tronic. A čak četiri agregata isporučiva su sa stalnim pogonom na sve kotače quattro.
Geslo Audija Q2 glasi: savršena kombinacija klase vozila, obujma, snage, okretnog momenta i učinkovitog ponašanja u uvjetima svakodnevne uporabe. Za apsolutnu zabavu tijekom vožnje kako u gradu tako i izvan njega.
TFSI motori u Audiju Q2
Audi TFSI motori imaju vrlo veliku kompresiju. Zbog toga je zajamčena izvanredna učinkovitost uz optimalan razvoj snage. Zahvaljujući boljim karakteristikama punjenja koje omogućuju manji obujam postiže se znatno smanjenje veličine i mase motora - uz dojmljivu dinamiku koja ostaje uvijek jednaka. Za razvoj snage koja će Vas oduševiti već u stanju mirovanja.
Sljedeći benzinski motori raspoloživi su prilikom lansiranja modela Q2 na tržište: izuzetno učinkoviti 3-cilindarski 1,0 TFSI (85 kW/116 KS), 1,4 TFSI (110 kW/150 KS) s isključivanjem cilindara COD (cylinder on demand) te snažni 2,0 TFSI (140 kW/190 KS). Za potonji je Audi razvio novi postupak izgaranja. Na taj će način ovaj 4-cilindarski motor postići prednosti potrošnje downsizing agregata prilikom rada pod djelomičnim opterećenjem, a kod većih opterećenja iskoristit će prednosti pogona s većim obujmom.
TDI motori u Audiju Q2
Audijevi TDI motori s kombinacijom izravnog ubrizgavanja i turbopunjenja također omogućuju izvanredne performanse - zahvaljujući velikom okretnom momentu u cjelokupnom području broja okretaja uz konstantan razvoj snage. Sa smanjenom emisijom štetnih plinova i uobičajeno štedljivom potrošnjom. No istovremeno oduševljujuće dinamični - kako biste iz svake ceste mogli izvući njezin puni potencijal.
Početnu inačicu među dizelskim motorima predstavlja 4-cilindarski s 1,6 litara obujma i 85 kW (116 KS) snage. Jednu razinu iznad njega smješten je bestseller 2,0 TDI u dvama stupnjevima snage - 110 kW (150 KS) i 140 kW (190 KS).
Ulazak u quattro svijet
Kod naručivanja 2,0 TDI motora sa 140 kW (190 KS) i 2,0 TFSI motora također se serijski isporučuje stalni pogon na sve kotače quattro. On je opcijski raspoloživ i za 1,4 TFSI COD te 2,0 TDI motor sa 110 kW (150 KS) - istinski primamljiv ulazak u quattro svijet. Hidraulična lamelna spojka sa svojom elektroničkom regulacijom prebacuje momente u normalnom načinu rada gotovo u potpunosti na prednje kotače, a po potrebi nestupnjevano i brzinom munje na stražnju osovinu. Pogon quattro na taj način objedinjuje kako zabavu, tako i sigurnost tijekom vožnje na jedan potpuno nov način. Upravljanje momentima ovisno o tome koji kotač ima bolji kontakt s podlogom.
Automatski ili ručni: izbor je Vaš
Audi za sve motore nudi 6-stupanjski ručni mjenjač i 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke S tronic. S tronic omogućuje postupke mijenjanja stupnjeva prijenosa gotovo bez prekidanja vučne sile. U obama vrhunskim motorima - 2,0 TDI i 2,0 TFSI - serijski je ugrađen taj novo razvijeni automatizirani mjenjač s dvije spojke. On oduševljava velikim omjerom između najvećeg i najmanjeg prijenosnog omjera te visokim stupnjem učinka zahvaljujući novo razvijenoj opskrbi uljem te smanjenom trenju.
Progresivni upravljač
Standardna oprema kod svih varijanti Audija Q2 je progresivni upravljač, kod kojeg je zupčasta letva ozubljena na način da prijenos varira ovisno o kutu upravljača. Ona stoga postaje izravnija kod intenzivnih okretanja kolom upravljača i čini vožnju dinamičnijom.
Audi drive select
Opcijski raspoloživi sustav dinamične vožnje Audi drive select s modusima auto, comfort, dynamic, efficiency i individual između ostalog utječe na upravljač i karakteristiku mijenjanja stupnjeva prijenosa te na opcijski raspoloživi ovjes s adaptivnom regulacijom amortizera.