-
Pretraga
Dinamika u impresivnom obliku.
Od 0 do 100 km/h za 4,8 sekundi s 4.0 TDI motorom i 320 kW (435 KS) - kako bi postigao ove vrijednosti, motor surađuje s jakim partnerima. Tako je prvi puta na svijetu u nekom serijskom automobilu korišten električki pogonjen kompresor. V8 motor, koji je iz temelja novorazvijen, održava balans između performansi i učinkovitosti. Svoju snagu crpi iz 3956 ccm obujma. Okretni moment od 900 Nm na raspolaganju je između 1000 i 3250 okretaja u minuti.
Dva turbopunjača na ispušne plinove kod biturbo motora, koji je iz temelja
novorazvijen, slijede princip registarskog punjenja: pri niskom i srednjem broju
okretaja prostrujava se samo jedan turbopunjač, dok se druga turbina uključuje tek
pri većem opterećenju. Turbopunjače upotpunjuje električki pogonjen kompresor
posebno u donjem području broja okretaja - za čistu dinamiku bez tzv. "turbo
rupe".
Povećanje tlaka punjenja električki pogonjenog kompresora ne iziskuje energiju
ispušnih plinova tako da se može koristiti u svakom trenutku - rješenje za
tradicionalne nedostatke klasičnih turbopunjača. Za manje od 250 milisekundi
kompresor motoru na raspolaganje stavlja energiju tlaka punjenja, koja je potrebna
za dinamični razvoj snage. Na taj način 8-cilindarski dizelski motor razvija svoju
neizmjernu snagu bez primjetnog usporavanja. Velika prednost, posebno kod kretanja.
Inovativna: djelomična strujna mreža od 48 V
Inovativnim komponentama potrebna je energija - pogonska snaga električki pogonjenog kompresora iznosi primjerice 7 kW pri najvećem opterećenju. Ovu energiju donosi djelomična strujna mreža s naponom od 48 V, koja uopće omogućuje primjenu električki pogonjenog kompresora i izuzetno učinkovitog opcijskog elektromehaničkog stabiliziranja njihanja. Za njihove visoke zahtjeve po pitanju snage i energije, ispod prtljažnika u djelomičnoj strujnoj mreži smješten je vlastiti litij-ionski akumulator od 48 V s nominalnim sadržajem energije od 470 Wh i snagom od čak 13 kW.
Aktivno stabiliziranje njihanja
Opcijsko stabiliziranje njihanja nudi izvrsnu udobnost u vožnji i izvanrednu stabilnost u zavojima. Kompaktan e-motor razdvaja dvije polovice stabilizatora pomoću planetarnog mjenjača. One se međusobno aktivno odvajaju na neravnoj dionici, uslijed čega se povećava udobnost u vožnji. Kod sportske promjene stupnjeva prijenosa i dinamičnih zavoja cijevi se spajaju i međusobno zakreću. Time se smanjuje bočni nagib modela SQ7 TDI.
Novorazvijen: tiptronic
Novorazvijeni 8-stepenski tiptronic izuzetno brzo i učinkovito mijenja stepeni prijenosa te pri većim brzinama omogućuje vožnju u praznom hodu. Zajedno s pogonom na sve kotače quattro i njegovim samoblokirajućim središnjim diferencijalom snaga se uvjerljivo prenosi na cestu. Opcijski je na raspolaganju paket voznog postroja Advanced, koji obuhvaća tri modula tehnike: sportski diferencijal, elektromehaničko aktivno stabiliziranje njihanja i upravljanje svim kotačima.
Napomena
Individualna vanjska boja Audi exclusive Granat crvena s bisernim efektom, koja predstavlja ponudu tvrtke quattro GmbH. O raspoloživosti i cijeni informirat će Vas Vaš Audi partner.