-
Pretraga
Sportski.
Modifikovane komponente vješanja omogućavaju dinamično rukovanje. Asistencija je iznova podešena kako za opciono dinamično upravljanje, tako i za standardno, elektromehanički servo upravljač: Odziv, tranzicija između pojedinačnih načina vožnje, kao i povratne informacije o stanju na putu su još preciznije u čitavom rasponu brzine kretanja.
Osim toga, Audi Sport je jasno razdvojio i podesio profile Audi profila vožnje -
komfor, auto, dinamičan i individualan sistem dinamike vožnje. Tri dodatna programa
suho, mokro i snijeg se dodaju modelu u režimu performansi. Oni prilagođavaju
najvažnije parametre dinamike vožnje koeficijentu trenja puta. Zahvaljujući
unapređenoj kontroli elektronske stabilnosti (ESC), Audi R8 može da koči od brzine
od 100 km/h sa 1,5 m kraćim zaustavnim putem, od 200 km/h čak i do pet metara
kraćim zaustavnim putem - u zavisnosti od uslova puta.
Novi Audi R8 dolazi sa 19-inčnim točkovima. Opciono, u dizajnerskom paketu sa 5
dvostrukih kraka na 20-inčnim čvrstim točkovima sa novim ljetnjim i sportskim
gumama, koji još preciznije prenose upravljanje. Standardno tu su čelični diskovi
kočionog sistema, crvene čeljusti su dostupne na zahtjev umjesto crnih. Opcioni
keramički kočioni sistem je uglavnom siv ili crven. Stabilizator na prednjoj
osovini je napravljen od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (CFRP) i aluminijuma
na zahtjev, što smanjuje težinu za oko dva kilograma.