-
Pretraga
Prosječna potrošnja goriva: 5,8-3,4 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 134-91 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 3,9-5,3 l/100 km
CO₂-emisije, kombinirano: 99-121 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 3,8-5,2 l/100 km
CO₂-emisije, kombinirano: 97-119 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 8,1 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 189 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 7,5-4,2 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 174-109 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 7,6-4,2 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 177-109 g/km.
Prosječna potrošnja goriva: 7,6-4,7 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 176-122 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 8,9-5,7 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 206-146 g/km
Prosječna potrošnja energije: 16,8-17,4 kWh/100km
CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km
Prosječna potrošnja energije: 15,6-17,9 kWh/100 km
CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km
Prosječna potrošnja goriva: 7,7-5,7 l/100 km
CO2-emisije kombinirano: 179-149 g/km
Prosječna potrošnja energije: 20,3 kWh/100km
CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km
Prosječna potrošnja energije: 21,0 kWh/100km
CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km
Prosječna potrošnja energije: 20,3-22,1 kWh/100 km
CO₂-emisije, kombinirano: 0 g/km (WLTP)
© 2023. Audi BH. Sva prava pridržana
1. Pored učinkovitosti goriva automobila, način vožnje i drugi čimbenici netehničke prirode utječu na potrošnju goriva i emisiju CO₂ osobnog automobila. Vrijednost potrošnje i emisije CO₂ odnose se na serijski model bez dodatne opreme.
2. Audi Q8 55 e-tron quattro: Potrošnja energije (kombinirana¹) u kWh/100 km: 20,7 - 22,1; CO₂ emisije (kombinirane¹) u g/km: 0. Informacije o potrošnji goriva/energije i emisijama CO₂ s dosezima ovisno o odabranoj opremi vozila. Za ovo su vozilo vrijednosti potrošnje i emisija dostupne samo prema WLTP-u, a ne prema NEDC-u.
3. Vrijeme punjenja baterije može varirati ovisno o brojnim čimbenicima uključujući temperaturu okoline, upotrebu drugih priključaka specifičnih za zemlju i upotrebu funkcije predkondicioniranja (npr. klima-uređaj vozila s daljinskim upravljanjem). Kada upotrebljavate kućne priključke, sustav punjenja e-tron ograničava snagu punjenja.
4. Odnosi se na Audi Q8 55 e-tron quattro (potrošnja energije (kombinirana¹) u kWh/100 km: 20,7 - 22,1; CO₂ emisije (kombinirane¹) u g/km: 0. Informacije o potrošnji goriva/energije i emisijama CO₂ s dosezima ovisno o odabranoj opremi vozila. Za ovo su vozilo vrijednosti potrošnje i emisija dostupne samo prema WLTP-u, a ne prema NEDC-u uz snagu punjenja do 170 kW.
5. Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: Potrošnja energije (kombinirana¹) u kWh/100 km: 20,2 - 21,4; CO₂ emisije (kombinirane¹) u g/km: 0. Informacije o potrošnji goriva/energije i emisijama CO₂ s dosezima ovisno o odabranoj opremi vozila. Za ovo su vozilo vrijednosti potrošnje i emisija dostupne samo prema WLTP-u, a ne prema NEDC-u.
6. Posjetite www.audi.com/connect ili se obratite svom Audi partneru za detaljnije informacije o usluzi Audi connect.
7. Ovisno o dostupnosti u pojedinim zemljama. Trenutačnu kompatibilnost operativnog sustava iOS/Android možete pronaći u opisu aplikacije myAudi u odgovarajućem app storeu. Potrebna je prethodna registracija na www.my.audi.com.
8. Modus Range ograničava maksimalnu brzinu na oko 90 km/h, na primjer, prilagođava postavke komfort funkcija, kao što je automatski klima-uređaj, i deaktivira grijanje sjedala.
9. Dio opreme Audi connect navigation & infotainment. Ovisno o dostupnosti u pojedinim zemljama. Trenutačnu kompatibilnost operativnog sustava iOS/Android možete pronaći u opisu aplikacije myAudi u odgovarajućem app storeu. Potrebna je prethodna registracija na www.my.audi.com.
11. Opcijski sustav punjenja e-tron compact ima snagu punjenja do 11 kW. Opcijski sustav punjenja e-tron connect ima snagu punjenja do 22 kW (samo u kombinaciji s opcijskim punjačem u vozilu do 22 kW). Snaga punjenja ovisi o vrsti konektora na električnu mrežu koji se upotrebljava, naponu zemlje i broju dostupnih faza električne mreže te o kućnoj instalaciji kupca. Stoga u nekim slučajevima može biti manja. Priključni kabel električne mreže s industrijskim konektorom i upravljačka jedinica sustava za punjenje međusobno su usklađeni i omogućuju određenu snagu punjenja. Iako će kasnije biti tehnički izvedivo prebaciti priključni kabel električne mreže na drugi industrijski konektor, to bi moglo rezultirati manjom snagom punjenja.
12,13. Napomena: Dva AC priključka za punjenje ne mogu se upotrebljavati istovremeno. Istodobna upotreba oba AC priključka za punjenje onemogućena je konceptom zaključavanja poklopaca za punjenje.
14. Za punjenje s 22 kW kod kuće potreban je opcijski e-tron sustav punjenja connect ili alternativno rješenje za kućno punjenje koje podržava 22 kW AC. Serijski e-tron sustav punjenja compact ograničen je na 11 kW.
16,17. Zbog fizičkih ograničenja, maksimalna izlazna snaga za navedene brojke ubrzanja može se ponoviti više puta, ali ne neograničen broj puta zaredom.
18. Napomena: Sustavi rade samo unutar svojih ograničenja i pomažu u vožnji. Međutim, vozač je i dalje odgovoran za upravljanje vozilom i treba biti na oprezu u svakom trenutku.
19. Ponuda tvrtke Audi Sport GmbH.
21,22,23. Dio opreme Audi connect navigation & infotainment.
24,25,26. Nije dopušteno koristiti se dijamantno poliranim, sjajno glodanim, poliranim ili djelomično poliranim kotačima od lakog metala u zimskim uvjetima. Zbog proizvodnih postupaka površina kotača ne nudi dovoljnu zaštitu od korozije za takvu upotrebu i sol ili slično je mogu trajno oštetiti.
27. CO₂ emisije koje se trenutačno ne mogu spriječiti upotrebom tehničkih sredstava nadoknađuju se ugljičnim kreditima.